▣....음악 공간/...Pop song

[스크랩] How Deep is Your Love - Bee Gees

기역산1 2013. 2. 20. 17:23

     

     

     

     

    How Deep is Your Love - Bee Gees
    

     

    I know your eyes in the morning sun
    I feel you touch me in the pouring rain
    And the moment that you wander far from me
    I wanna feel you in my arms again
    아침 햇살 안에 있는 당신의 눈망울을 알아요
    그 쏟아붓는 빗줄기 속에서 
    당신이 날 만지는 걸 느낍니다
    그리고 그 순간이요...당신이 나로부터 
    멀리서 방황하는 그 시간을...
    내 품에 안겨있는 당신을 느끼고 싶습니다
    And you come to me on a summer breeze
    Keep me warm in your love and then softly leave
    And it's me you need to show
    그리고 여름의 미풍 위에서 나에게 다가오세요
    당신의 사랑으로 날 따뜻하게 하고 
    그리고는 부드럽게 멀어지는...
    그리고 그게 바로 나입니다 ...
    당신이 보여줄 필요가 있는 거요  
    

    CHORUS: How deep is your love I really need to learn 'cause we're living in a world of fools Breaking us down When they all should let us be We belong to you and me 얼마나 당신의 사랑은 깊은가요 정말 알고 싶습니다 왜냐면 우리는 바보의 세상 안에서 살고 있으니까요 우리를 깨뜨려버리는 바보... 이 세상 모두가 우릴 온전하게 할 적에
    우리는 당신에 그리고 나에게 속해서.. (자유롭습니다) 
    
    제목
    I believe in you You know the door to my very soul You're the light in my deepest darkest hour You're my saviour when I fall And you may not think I care for you When you know down inside That I really do And it's me you need to show
    난 당신의 뜻을 믿습니다 당신은 나의 바로 그 영혼으로의 입구를 아십니다 당신은 나의 아주 깊고 깜깜한 시간 안에서 나의 빛입니다 내가 무너질 때 당신은 나의 구원자이시지요 그리고 당신은 아마도 생각지 않을 겁니다 내가 당신을 사랑한다고.... 당신이 나의 심정를 안다면 내가 정말 당신을 사랑한다는... 그리고 바로 나입니다 당신이 보여줄 필요가 있는 사람은요...